Saturday, July 18, 2009

Transformers


Last Monday me, my wife, Haikal & Hakim went to Alamanda for movie session. Haikal la yg sibuk tanya bila nak tengok Transformers because some of his kindergarden's friens had already watched this movie. Tu la bila dia dah mula bekawan. Apa yg kawan dia ada, dia pun nak. Kawan dia ada beli stationary Ben-10 dia pun nak. Ada bag Spiderman dia pun nak beli. Tengok Transformers dia pun ajak papa ngan mama dia tengok. So kena la bawak. Terpaksa aku ambik cuti hari Isnin itu hari. Sempat la jugak aku singgah UNITEN to close 2 cases. At least cuti pun aku ada sale.
Masa start movie bukan main excited dua2 rang ni. Hakim punya la bising nak bercerita. Half way movie Hakim dah start "tido oyang-oyang". Tido style dia tu la macam video clip yang aku post title My Sleepy Child. Kena la pangku dia pulak. Dah lenguh2 kaki aku masa tu. Bila Hakim dah bangun Haikal pulak start tido. Hish apa la anak papa ni. Tadi bukan beria nak tengok movie. Alih2 mama ngan papa dia jugak yang tengok.
Citer dia from start until finish full of action. Ada la jugak selit2 ngan romantic scene between hero ngan heroin Megan Fox (so damned hot in this movie). Pastu ada jugak new robots from autobots side as well as megatron side such as blackbird, twin ice cream van robots, huge metal sucker robot, audi TT robot ect. Movie ni lebih kurang 2 jam lebih. Start kul 2.30pm habis dekat2 kul 5.00pm. Kalau korang memang action movie fan, this movie is recommended. Kalau bawak anak2 sure diorang pun suka macam anak aku........

2 comments:

  1. bestnyer transformers. sy x tgk lg yg br ni.. sebuk dgn kenduri kendara.
    byk close cases nampaknyer.. blh la belanja makan2.. aktiviti biasa kat opis.. hehehe.. ;D

    ReplyDelete
  2. Khas.. ada sket2 rezeki... baru beginner la... sale kecik2 pun sapu la jugak..

    ReplyDelete