Sunday, April 24, 2011

Pictunegraphy




Pictunegrahphy.... Itulah dia nama yang aku pilih untuk menggambarbarkan kerja-kerja aku dalam fotografi... It was crossed in my mind... pictune is tuned picture atau dalam bahasa yang mudah gambar yang telah diedit. Memang fotografi selain pandai ambik gambar dan menilai sudut dan pengcahayaan, kena juga pandai untuk mengedit supaya gambar yang diambil lebih terserlah serinya.. tapi kalau over edit dah menjejaskan pulak keaslian gambar tu... tu yang kena betul2 tune... macam keta gak, kalau betul kena dia punya tuning, baru la sedap nak bawak.

Okay... sekarang aku dah ada my small business... mula sbg hobi dan terus jadi part time income... sesuatu business yang kita minat atau pun yang bermula sebagai hobi, kalau buat betul-betul, Insya Allah pasti menjadi.. So far alhamdulillah... ada rezeki aku & family.... sekali musim kawin poket penuh la dgn income dari wedding job ni.... walaupun market kat luar sana makin tepu, tapi rezeki aku ada, mungkin sebab pakej yang di offer dan harga yang kompetetif.....

So, korang kat luar sana yang cari photographer utk wedding ni dia pakej yang aku offer

Ordinary Package - RM 600 - RM800
Gambar 4R - 200 keping (lebih kurang 2 -3 album) - 1 album gambar black & white
Gambar 6R - 2 keping
Soft copy (raw + edited)
Free:
Gambar A4 size - 2 keping
Frame A4 size - 1 bingkai

Advanced Package - RM1000 - RM1300
Gambar 4R - 200 keping (lebih kurang 2 -3 album) - 1 album gambar black & white
Gambar 6R - 2 keping
Custom Album (Photobook)
Soft copy (raw + edited)
Free:
Gambar A4 size - 3 keping
Frame A4 size - 1 bingkai

Sebarang tempahan boleh contact aku @ 017-38 111 38

2 comments: