Friday, March 26, 2010

Welcome Back

Aku rasa dah lama sangat aku tak update blog ni... Nak kata takde idea, cuma takde story yang menarik... I'm thinking what I gonna to write...

Last week hari Sabtu aku bawa my family gi Putrajaya.. So lepas kenduri umah En. Zali (hey ya Allah) aku terus shoot ke sana. Konon-konon nak nak hot air balloon.. tapi aku sampai awal.. balloon baru bawak keluar bakul je... tapi ada another show.. remote control airplane & helicopter & paraglider show.... excited la jugak Haikal ngan Hakim... Jalan kat stalls section, Hakim dah mula buat hal nak beli belon ultraman.. nak tak nak kena la beli jugak.. kalau tak "ranjau sepanjang jalan" la dia... Paling kelakar bila tengok mulut Ayeesha terlopong tengok paraglider... Nak tengok gambar? Aku dah upload kat facebook...




No comments:

Post a Comment